Peugeot Yeni Tasarım Logosu

Peugeot, Stellantis çatısı altında ilk büyük değişikliği olan yeni logosunu tanıttı…



Stellantis çatısı altında birleşiminden sonra büyük bir değişikliğe giden Peugeot, son derece modern ve agresif gözüken yeni logosunu tanıtımı gerçekleştirdi.



Stellantis: Stellantis N.V., Hollanda merkezli çok uluslu otomotiv şirketi. Ocak 2021'de Fransız Groupe PSA ile İtalyan-Amerikan Fiat Chrysler Automobiles şirketlerinin birleşmesiyle kuruldu. Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram ve Vauxhall markalarının sahibidir.

Artık Peugeot yeni kurulan Stellantis'in bir parçası olduğu için marka makyajı yapıyor. Bu yeniden keşfin başlangıcı, 2010'dan beri ilk yeni Peugeot logosu olan yeni bir logo ile keşfe yeniden başlıyor.



Yeni logo, mart ayının sonlarına doğru Peugeot 308'lerde, ardından markanın tüm modellerinde kullanılmaya başlanacak.

Peugeot'nun başından beri geçirdiği en büyük logo değişikliklerinden biri olarak adlandırılıyor. Çünkü onlarca yıldır kullandığı yürüyen aslan artık yok. Peugeot, kollarını uzatarak ayakta durmak yerine aslanın yüzünü yakınlaştırarak daha baskın bir tasarıma geçti. Yan profilinden güçlü bir yelesi ve açık ağzı ile dişlerini göstererek gösterilmiştir. Diğer logo biraz daha basit olarak yorumlanmakta, ancak bu yenisi kesinlikle biraz daha korku uyandırıyor.

Son 10 yılda ürün olarak piyasaya çıkardığı otomobillerle adından çok fazla söz ettirmeye başlayan Peugeot, yeni logosuyla daha güçlü ve istikrarlı olduğunu piyasaya kanıtlamış oldu. Stellantis çatısı altında hızla kendisin yenileyen ve yeni ürünler çıkaran Peugeot piyasadan çıkmadığını bir kez daha kullanıcılarına hatırlatmış oldu.

Şirket, yeni tasarımının şirketin son zamanlarda üst düzey pazardaki hamlelerini ve birkaç yeni elektrikli aracın tanıtımını yansıttığını söylüyor .

Yapılan açıklamaya göre, modern çizgilerin hakim olduğu yeni tasarım, markanın bugüne kadar neler yaptığını ve gelecekte de neler yapacağını somutlaştırır ifade etmekte. 10 yıl gibi bir süredir görmeye alışkın olduğumuz logonun tamamen yenilenmesi hakkında sizler neler düşünüyorsunuz? 

Hiç yorum yok